Cindy_35 benimki 3,5 aylıkken diş eti şişti. Ve tam uyku gerilemesi+4. Ay atağı + diş bir ay ne çektim . 4. Aya girdiğimiz gün patladı dişler. Allah yardımcınız olsun. Çok zor yavrum acıdan mam mam Mam diye ağlıyordu. Hiç öyle ağlamamıştı canı çok yandı belli. Diş çok Zor oluyormuş. Keşke bizimde 7. Ayda çıksaydı erken çıktı mahvoldum tam da atak haftasına denk geldi. Uyku düzeni falan alt üst oldu. Gece ayaktayız gündüz uyuyoruz. Herşey terse döndü anlıycağın😅