Aybukemm Kızlar ankastre setimi değiştirmeyi düşünüyorum Arçelik yada Bosch istiyordum ama çok pahalılar 3-4 seneye taşınmayı düşünüyoruz o kadar para vermeye gerek yok fiyatı uygun kullanışlı set önerilerinizi bekliyorum
Aag Aybukemm ben evlenirken almıştım 5 sene önce, set değil silverline cam ocak ve zanussi fırın. Maşallah çok iyiler sorun yok şimdilik.
FiltreKahve Aybukemm Arçelik kullanıyorum üstte kalsın 🌺 bir arkadaşım kumtel di galiba onu kullanıyor memnunum diyordu ama bilemedim
Aybukemm Zelisblt bende bosh istiyorum aslında beyaz eşyalarım bosh çok memnunum ama 3-4 sene içinde o kadar para vermek istemiyorum
Bulutbey Aybukemm Teka diye bir markanın ankastre setini taktırdık biz. Kiracıyız ev sahibimiz yurt dışında bir miktar para gönderdi eksikleri tamamlarsınız diye. Fırından da memnunum. Ama ocağımız elektrikli (mutfakta doğalgaz yok) normal ocaklarla arasında fiyat farkı var mıdır bilmem.
Aybukemm FiltreKahve ben sanırım daha arada bir marka istiyorum ne çok pahalı ne çok ucuz beni idare etsin 3-4 sene yeterli
papatyaannee Aybukemm diğerlerini hiç bilmiyorum benim ki arçelik bence arçelikten şaşmayın uzun ömürlü derim
Aybukemm papatyaannee biliyorum evet Arçelik iyi ama dediğim gibi 3-4 sene sonra taşınmayı düşünüyoruz taşındığım zaman Bosch alıcam ama şimdilik gerek yok diye düşündüm
Bsradskran Aybukemm ben Arçelik kullanıyorum yeni aldım şu reklamlarda çıkan belki görmüşsünüzdür çok memnunum kekler börekler yumuşacık. Bende sizin gibi düşünüp çok para vermeye gerek yok dedim ama eşim olackasa iyisi olsun dedi ve 2-3 yılda bir taşınıyorum bende işlerimizden dolayı . Alın gitsin bidaha mı geleceğiz dünyaya
defneaselinannesi26 Aybukemm ben süsler almıştım beyaz cam fırın ocak davlumbaz çok memnunum alsam yine aynı marka alırım