Ebe hemşiremiz kendi bebeklerine de kullandığı kimyon çayını önerdi benim kullandığım damlalar fayda etmemişti. Evet bebeklere anne sütünden başka bişey verilmez ama başa gelmeyen bilmez ağlamaktan çatlayacak gibi oluyordu bebeğim. Bize fayda etti. Bir tatlı kaşığı tane kimyon bir çay kaşığı şeker bir kaç damla limon emzirdikten sonra üç çay kaşığı hemen kaldırmayın demişti verdikten sonra. Üçüncü aydan sonra gerçekten gaz sorunu düzeliyor yine oluyor ama kendileri çıkarıyor bir şekilde.