Merhaba doğumdan sonra sağlık ocağında korunma için hemşirenin tavsiyesi ile 3 aylık iğne yaptırdım adette düzensizlik var ve daha önemli sürekli kaygı yaşıyorum her konuda kalp atılım 126 ya kadar çıkıyo ağlama krizi sinir öfke bitmiyor iğnenin yan etkisiymiş ve nadir de olda oluyormuş yalayan varmı benim gibi