8 aylık bi kızım var. Cuma gününden beri girip öksürüyodu çok şükür bi kaç gündür daha iyi ama burun tıkanıklığı devam ediyor. Daha doğrusu derinlerde bazen burnu vs akıyor ama yeteri olmadığı zaman oluyor durmadan deniz suyu sprey sıkıp aspiratörle çekiyorum ama galiba tahriş oldu bugün biraz kanama oldu. Bu serum fizyolojikle burun yıkama işlemini yapmayada pek cesaretim yok. Burun yıkamayı Hastanede vs yaptırabilir miyim acaba bi bilginiz var mı?