balarisi_2019
Şöyle söyleyim oğlum 14 15 aylıkken nadirde olsa 2 kelimeli cümle kurmuştu fakat bazı özel sebeplerle ve benim tv açmamla birlikte 17 18 aydan 25 ayına kadar bir gerileme yaşadı nerdeyse hiç konuşmadı, tv yi kapattım çok uğraştım tekrar konuşsun diye çok şükür tekra başladı konuşmaya. Peki sizin bebeğiniz hiç mi konuşmuyor yoksa sadece cümle mi kuramıyor.