Bebeğim in genizleri çok dolu emmiyor, mamayı istemiyor memeyi istemiyor uyuyamıyor sürekli hıkır hıkır çok ağalıyor.. şimdi doktordan geldik soğukalgınlığı şurup verdi ama 2yaşından önce kullanılmaz genelde dedi eczacı.. sürekli otribebe elimde hep çekiyorum ama yine dolu genizleri.. var mı başına gelen me yapabilirim ??