Merhaba kızlar, oğlum 16 aylık, son bi kaç aydır ne öğle uykusunu ne de gece uykusunu düzgün uyuyamıyor. Eskiden öğlen 1 2 saat kesintisiz uyurdu, gece de bi kaç kez kalkardı o kadar meme emip anında geri uyurdu. Şimdi öğlen max yarım saat sonra kalkıyo meme istiyo sonra ayağıma alıyorum uyuyo yerine koyduğum an kalkıyo ayağa. Gece de aynı. Napıcam ben memeden kesmeyi düşünüyordum ama bu sefer nasıl uyuyacak bilemedim cesaret edemiyorum. Canımdan bezdim artık bıktım su teklif ediyorum olmuyo kucakta gezdiriyorum olmuyo