prima falan demeyin biliyorum primanın ne kadar güzel olduğunu 🥲 malum fiyatlar ucmus inanamadım.. uygun ve memnun kaldığınız bezleri yazar mısınız? Denemek istiyorum. 5 aydır sleepy kullanıyorum memnunum ama bebegim mama ile besleniyor cok masraf var en azından memnun kaldığınız uygun bez varsa belki bana da yarar..