Minnakcan kaka sorunu ile yoğun bi şekilde yaşamış İstabul Avrupa yakasında bölge bölge her doktora gidip fikir alıp muayene ettirmiş biri olarak sana öğrendiklerimi ve yaşadıklarımı anlatayım oğlum kolik bir çocuktu tam kolik bitti 4. Aya girdik bu kes kaka sorunu başladı üç gün yapmadı zeytinyağı içirdim kakasını yaptırdık anne sütü alıyor Buarada yine üç gün geçti yapmadı zeytinyağı fayda etmeyince popodan biraz zeytin yağı sıktım ve yaptı kakasını sonra yine aynı durum ve biz doktora doktor normal 10 yapmayabilir gazını çıkarırsa sorun asla olmaz dedi ve oğlum hep 10. Gün yaptı bi ay boyunca gliserin DİE bi fitil vermişti yapmaz ise yarım atıp yaptırın demişti doktor bi kaç kes attım cünkü mosmor
oluhordu gazdan beşinci ayımızda biz tatile gittik orada hava değişimi midirr bilmem gayet güzel her gün aynı saatte kaka yapto ama İstanbul’a geldik gene durum aynı doktor bize ek gıdaya geçmiştik zaten işte kayısı suyu yine zeytinyağı kaka yaptırıcı şeyler ile devam ettirdi anne sütüne devam bu arada ek gıdaya başladığımız için en geç 3. Gün müdahale demişti kaka da hangi doktora gitsem bişi bulamadı kendi basına yaptığı zamanlarda tabiki oldu ama genel olarak hep ilaçla yardımla oldu yani dpgsubundan beri bi kilo kesin
belki 2 zeytinyağı içmiştir Son olarak doktorumuz diş döneminde bazı bebekler ishal olurken bazıları Kabız olur demişti bize bi ilaç verdi bağırsak düzenleyici kullandom
15 gün kadar sonuç kendi kendine kaka yapmayı öğrendik diş çıkaracağı zaman evet yine kabızlık oluyor ama kendi zorlansada yapabiliyor ve hergün kaka yapmaz asla iki günde bir veya üç
günde bi yinede
çpk şükür