Lulemom LeylLiman bence öyle yapma. Çünkü yiyecek bir şey bulamazsın. Deneyerek devam et. Mesela bulgura süt yapar ama gaz da yapar derler. Bizde çok sorun olmadı. Tek aşırı gaz yapan şey pırasa oldu bizde. O yüzden bi tek pırasa yemiyorum. Geri kalan her şeyi yiyorum. Deneyerek gidersen senin için daha iyi olur
ecerdogan LeylLiman Bebek gazlı bi bebekse ne yersen ye gazı oluyor muhakkak kuzum. Deneme yoluyla ilerleyebilirsin. Gaz yapmayan dere otu, cevizli sucuk, yaz helvası, tahin pekmez önerebilirim. Birde pekmezli su 🤗
minaa10 Lulemom aayy bende bebeğim birkaç günlükkken yemiştim pırasa, sabaha kadar yatmamıştık. Halbuki aşırı gazlı bebek de değildi. Kişiden kişiye göre değişir ama ben pırasanın gazabına uğradım
Megaa LeylLiman Tahin pekmez çok süt yaptı bana.. Bulgur buda çok etkili oldu bende.. Boolll suuuu en önemlisi canım ve son olarak sulu meyveleri yemeye çalış.. Bebeğin kolik değil ise sorun yaşamazsın yediklerinden kolay kolay bol bereketli şifalı sütün olsun inşallah 🌼💕🌸
minaa10 LeylLiman kızlar bende yeni anneyim bebek 2 aylık, şöyle soğuk sade soda veya soğuk kola o kadar gözümün önüne geliyor ki. Bebeğim aşırı kolik bir bebek degil ama gaz sancılarımız da olmuyor degil. Hamileyken günde 1-2 mutlaka sade soda içerdim. Emzirmeye başlayınca bıraktım. Aranızda sade soda içen var mı bir zararı oluyor mu?
ellerimtombik1 minaa10 sade sodayı günlük içmeye çalışırım nette de yazıyor emzirirken çok faydalı diye ☺️