biryavuzkusu benim kızım 1 ay sonra 3 yaş olacak. 4 aylıktan beri kendi odasında uyuyor ama tabii sürekli ben yanına gidip gidip geliyordum. 2,5 yaşından sonra biraz daha uyanmaları azalmıştı, uyuyana kadar yatağının başında bekliyordum.Ama kardeşi olunca yatağında yatmayı tamamen reddetti. Çok ağladı, çok zorladı bizi de kendisinidr. Doktorumuzla konuştum kardeşi siZinle aynı odadayken haklı olarak sizle yatmak ister dedi. Ya yatağınızda yatırın, ya da kabul ederse siİn odanızda onada bir yatak yapın dedi. Küçük 3 ay olunca kğçüğün odasını ayırın, uyku düzeni oturuncada 6-7 aylıkken ikisini bir odaya koyun sen kardeşine ablalık yapacaksın diyin dedi. Biz de yer yatağı yaptık kızıma. Yer yatağında yattı bi süre, sonra geçenlerde hastalandı yerde yatıyor diye mi oldu diye yanımıza aldık şimdi yere inmiyor. Bizim yatakta yatıyor. Küçüğün odasını ayırdık, ama büyük hiç umrunda değil iyice yayıldı bizim yatağa😀 şimdi ikisini aynı odaya koyacağım günü bekliyorum. Yani belki sizde ikinci doğunca bizim yaşadıklarımızı yaşarsınız o yüzden hiç upraşmayın. Benim 2,5 senelik emepim boşa gitti. Keşke bunca zamandır benim yanımda yatsaydı madem en azından ben uyurdum🥲