Alazgizem canm benim bebeğim 40+1 de doğdu 3110 gram olarak kuveze girdi o kuveze girdiği süre içinde 3 saatte 3 kilo kalmıştı hastanede kuvezde o kadar zayifmalisti ki şu anda 3250 gram ve 50 günlüğz sknti etme 😊 ben çocuğumu görünce çok korkmuştm 2 kilo demişti doktor biz. 2 kilo bebekleri 2 saatte bir besliyorz diye o kadarki gitmişti minigim