Asel_lena_mom Yanlis anlamam tabi ki.Benim 4 ccougum var 🙈İlk ikisi zamaninda dogum son ikisi erken dogum oldu.Aslinda erken dogumun sebebine bagli bu durum.Benim sebebi belli degildi.Kizim bi anda dogmak istedi.4.bebegim isteyerek olmadı supriz oldu bize de ilk gunden ilac tedavisine basladik malesef oda erken gelmek istedi.Doktor rahim gorevini tamamlamak istemiyor dedi bana.İlk dogunu erken olup 2. doğumu zamaninda olan da var.İnsallah olursa sizin zamaninda olur erken riskiniz olmaz insallah