Deletedmom4444 Kızlar memnun olan yok mu? Ayrı alamam yerim yok.Bugun camasir makinamda iflasini verdi.Ben kurutma makinasıda cok istiyorum.
sadeturkvatandasi Deletedmom4444 lg de var ikisi bir arada evlenirken onu almak istemiştim satışçı nedense çok önermemişti memnuniyet az demişti ama kullananlar varsa onlar söylesin daha sağlıklı olur.
Umay12 Deletedmom4444 arçelik kullanıyorum iki senedir. Memnunum kuruması da güzel 5kg kurutma 8 kg yıkamalı
SonSerce Arçelik kullanıyorum 2015ten beri. Kurutması güzel çok acil olduğunda kullanıyorum. Makinem iki sefer arıza verdi. Biri benim hatamdı yeni evlendiğimizde çok doldurmuşum içini kazan lastiği koptu. İkincisinde de çipi bozuldu. Nedenini bilmiyorum.
Deletedmom4444 SonSerce adrmz54 sadeturkvatandasi Umay12 Sevdemm16 Cok tesekkur ederim makinam bozulmamis.Suyunu kapatmislar mutfagin borularini yaparken 🤓🤓🤓Suanlik rafa kalktı .
Deletedmom4444 Dgnwgmsm Hahaha ay herkesin derdi farkli valla 🤓Aslinda bi yandan bende bozulsun kurutma makinali alayim diyorum yeni fiyatlari gorunce de evdeki candir diyorum.