Merhabalar kızım 16 aylık nerdeyse 8.aydan beri baba diyor şuan da mama su aç al top kedi gibi birçok kelimeyi kendince söylüyor fakat anne demiyor anne nerde diyince gösteriyor iletişimiz çok iyi bana çok bağlı babasını da seviyor ama anne kelimesini söylemiyor yada söylemek istemiyor neden?