DamlaDorukhan Nejlavrl Ahahah bende ağzım yamuldu diye ağlamıştım. Uyuşukluk geçince oda geçiyor merak etmeyin😂😂
Nejlavrl TheBaby öylemidir yamuk duruyor alt dudağım bildiğin yildiz tilbe gibi olmuşum 😝görünce sok oldum gecer demi
Nejlavrl TheBaby ilk defa dis çektiriyorum cok kprktum vallahi agzimi yamuk görünce gecmesini bekleyeceğim 🥴
TheBaby Nejlavrl Benim çok tecrübem var. Diğer işlemlerdense diş çektirmek en sevdiğim valla en kolayı. Aynen öyle yamuk kalıyorsun bayağ bi süre. Uyuşukluk geçince düzelir😁
Nejlavrl DamlaDorukhan vallahi bende ağlayacaktım nerdeyse hastanede gorsem doktora sorardim eve gelince aynada görünce küçük caplı bir sok gecirdim