Emel16 Merhabalar, 1 haftalık bebeğim var sürekli uyuyor. Sizlerin de öyle mi? 3-4 saat uyudu bugün mesela. Mama vermek için zorla uyandırdık.
elisare Emel16 oyle olmasi tabiki normal kendini hala anne karninda saniyor ama en gec 2 saatte bir uyandırıp emzirmelisiniz sarilik olur yoksa
BMA Emel16 canim sariligi yukselir sakin 2 saatten fazla uyutma bebegi bende oyle yaotim sarilik oldu hastabede fototerapi gördü 1 gün bebegine dokkat et valla insanin ici gidiyo o fototerapide ben oyuzden geceleri bile alarm kurup 2 saatte bir kalktim atlatsin diye zorla uyandirdim burnunu sıktım vs uyandir mutlaka💕he bide 2 saatten sonra kan sekeri düşüyormuş bebeklerin acliktan oyuzden uyanmiyolarmis
Ayb Emel16 0-3 ay uyku ve beslenme düzeni aslında “düzensizliktir” uyumuyor sürekli uyuyor diye düşünmeyin normal beklenen süreç budur. sizi ilgili bir yazıya etiketleyeceğim sevgiler
Ayb Emel16 uyanmayabilir yenidoğan döneminde olur öyle☺️ Uyanmadıpında çenesinin altına yumuşak bölgeye parmağınızla hafif bası uygulayın bu emme refleksini harekete geçirecektir. sevgiler
Emel16 Ayb neler yapmıyorum ki:) ama bizimki uykuyu dazla seviyor annesi babası gibi galiba:) uykuda da olsa uğraşıp yediriyorum artık :)