Merhabalar bebeğim 3. Aya kadar ayda yaklaşık bir kilo alan bebekti 4. Ay kontrolünde 500 gram almış sağlık ocağındaki ebe normal olduğunu söyledi ama bana bu ay az geldi iştahsız bir bebekte değil aslında sadece gece emzirmemiz azaldı. Sadece anne sütü veriyorum sizin bebekler bu ay aralığında ne kadar almıştı?