symyldrm benim ilk kızım öyleydi. Banyode sesi çokmaz çıkınca çok ağlardı. Hemen giydirip emzirirdim sakinlerdi. Belki eviniz sıcaksa giydirmeden memeye koyabilirsiniz. Açıkcası bir çözüm de bulamadım ve 8-9 ay devam etti bu durum. İkinci kızım da hiç öyle bişey yok ama. Ne banyoda ne çıkınca ağlamıyor. Ama işk kızımda sütüm pek yetmiyordu, belki aç oluyordu banyodan snrada iyice acıkıyordu. Çünkü küçük kızımı banyodan yarım saat önce emziriyorum. Çok aç olmuyor banyoda. O yüzden belki çıkınca da ağlamıyor. Ya da çocuğun huyu🤷♀️