Ruzgarsmummy Oğlum 1 yaşına girecek bir hafta sonra. Dogdugubdan beri hipp organik combiotic kullanıyoruz anne sütü 10. Ayda kesildi artık sadece mama ve ek gıda gidiyoruz. Ama denemek istedim kullananlar memnun olanlar farkı bilenler yazarsa sevinirim kızlar.
Rose1221 Ruzgarsmummy comfort da gaz damlası biogaia da var. Optipro deneyin çok gazlanırsa comfort alırsınız
Ruzz-Batu Ruzgarsmummy optipro hem mama hem anne sutu alan bebekler icin comfort sadece mama ile beslenen bebekler icin
josefsmom Canım comfort gaz problemleri için biz sıkıntı yaşadık baya doktorumuz ya hipp ya da comfort kullanacaksınız demişti