Ruzgarsmummy Oğlum 1 yaşına girecek bir hafta sonra. Dogdugubdan beri hipp organik combiotic kullanıyoruz anne sütü 10. Ayda kesildi artık sadece mama ve ek gıda gidiyoruz. Ama denemek istedim kullananlar memnun olanlar farkı bilenler yazarsa sevinirim kızlar.
Barannm_ Ruzgarsmummy sma kulanyrm optipro hem anne sutu hemde mama alan bebekler icin comfor sadece mama ile beslenen
Dlkglkm Barannm_ memnunmusunuz.bende kızım dogdugundan beri onu kullaniyorum.gaz sorunumuz var.bazen çok sancısı oluyor.sizde bu durum oluyor mu,?
Barannm_ Dlkglkm canm sma anne sutune en yakin olanmis arastirdim sma ila başladim arkadaşiminda önerisiyle herhangi bir problem yaşamadik ama bebekten bebege degisyormuş bizde sorun olmadi
Barannm_ Dlkglkm misal kuzenim dedi ben kizima aldim ishal oldu hastanelik gelmedi aptamile gectm dye
Dlkglkm Barannm_ anladım canım.bwnde genel olarak memnunum aslında.bebegim 2 aylık doğduğundan beri bunu veriyoruz.ilk hastanede ememedi mama verdi hemşireler enjektorle .çıkarken sordum hangi mamayı verdiniz diye.sma dediler bende ilk onu tattı diye onu aldım onla devam ediyorum.iste bı gaz sıkıntımız oluyor 😕ama genelde tüm mamalarda bu oluyor