Masal27 benim kızım da 3 ay 8 günlük , 3400 doğdu cok zayıfladı kilo alımı yavaştı ama cok şükür şimdi iyi gayet , şunun için söylüyorum ben cok sık besledim , elbette kilo önemli değil sağlıklı olduktan snra , zayıf olması sıkıntı değil ama ben şu şekilde düşünüyordum atak zamanlarında meme reddi olursa veya diş döneminde iştahsızlık olursa zaten kilo alımı iyice yavaşlar en azından şimdi biraz iyi kilo alsın o zamanları tolere edebilmek için , bu yüzden önem verdim biraz kiloya , kilo alabilmesi için de maksimum 2 saatte bir emzirdim cogu zaman 1 buçuk saatte bir , kustugu zaman yarım saat snra tekrar teklif ettim , protein ağırlıklı beslendim , avokado tükettim ceviz tükettim sütüm yağlansın diye , kendim uygulamadım ama anne sütüne bir kaç damla zeytinyağı damlatılınca besleyiciliğinin artttıgını çoğu yerde okudum , belki size de fikir olur , bir de gece beslenmesi gerçekten kilo aldırıyormuş, doktor bana gece uyandırma beslemek için , kendisi acıkınca uyansın dediği halde ben rüya öğünleri yaptım isterseniz siz de deneyin faydasını görebilirsiniz insallah