Mavis34 Biogai ve Sab simplex kullanıyordum.ama gaz sorunu devam edince zinco aldım biogai ile beraber kullanıcam. Zinco ’yu günde kaç damla nasıl kullanıyorsunuz doktorun öneri nasıl sizlerde bebeğim 2 ay 8 gunluk
Elifyankii3 Mavis34 tavsiyemdir çok kullanmayın zinco bitkisel ve ilerde bebişe zarar verebilir. Zaten belli bir süreden sonra bebiş çıkarır gazını. Siz de bom bol gaz masajı yapın bence
nazlieylul Mavis34 bn zinco kullanırken biogaia vermedm zinco beş damla kullandm bzede en iyi zinco geldi
Ylz0044 Mavis34 bnde biogaia yla kullanıyorum 2 defa 4 damla veriyorum hergün aynı saatte biogaia da ölee aç tok farketmiyor 2 side
Kzy-kara10 Mavis34 biogaia ve zınco yu verdım beş dansla bıogaıa önce 3 saat sonra da zınco 7 damla işe yaradı bende
Mavis34 Elifyankii3 yapıyorum.surekli inan herşeyi deniyorum artık kolik bebek gibi hep gaz sancısı var hep kıvranıyor masajla biraz atıyoruz 3 4 ay olana kadar kullanıcam damla bir düzene girse hemen birakirim
Mavis34 Ylz0044 eczacı günde 3 kez 10ar damla ver dedi zincoyu sabah verdim ama içeriğinden beri bebeğim çok ağlıyor gaz sancısından uyuyamiyor
Sevtap86 Mavis34 üzerinde günde 2 kere 4 damla yazıyor ama bilemedim ben zinco o şekilde sabah akşam kullanıyorum fayda gördük metsil harvey biogai hepsi denedim maflor ve zinco başarılı oldu bizde de 🙏
Kaderci Mavis34 zinco günde 3 ögün 4 damla cnm artık sancı olunca veriyorum . Ayaklarını ileri geri hareket egzersiz yap osuruyo siciyo vala çok iyi bı hareket. Karnına kasiklarina masaj yapiyom
Mavis34 Kaderci sabah tan beri masaj yaptım hareket yaptırdım az önce biogai saati geldi onu verince kakasini yapto biraz rahatladi
Kaderci Mavis34 iyi cnm ayaklarını ileri geri masaj baya iyi oluyo karnını ovuyom. Osuruyo. Öyle yapmadan zor cikariyo nadir
Mavis34 Kaderci benimkide öyle.hatta kalçasında ve makata dia kısmından masaj yapıyorum ancak öyle cikaroyor
merkurkedisiii Mavis34sabah saatlerinde 4 damla zinco akşam saatlerinde de 5 damla biogai veriyorum işe yaradı gibi en azından
Mavis34 Sevtap86 galiba her bebekte farklı damla etki ediyor ben de birçoğunu denedim artık biogai ve Sab simplex de kaldım tamamen çözüm olmasa bile baya azaldı
Leonsmom Sevtap86 bu damlaların hepsini özel mi alıyoruz biogaia kullanıyorum ben ay nede pahalı diğerleri de böyle mı
Sevtap86 Mavis34 aynen canım her bebekte farklı bende bi sab simpleks kullanmadım ona geçemeden bebeğim daha düzene girdi 3.aya girdik biz de
Sevtap86 Leonsmom metsil hariç hepsi özel canım sgk karşılamıyor takviye gıda diye geçiyor zaten çoğu tarım bakanlığı olduğundan