aslansmomm merhaba kızım 13 aylık olmak üzere, 2. Ayından beri baby turco kullanıyoruz bez ve ıslak mendil. Çok memnunum, tercih sebebim temiz içerikli parfümsüz olmalarıydı. Yenidoğanken prima kullanmıştım ama o bana daha dar gelmişti ebat olarak. Deneme paketlerinden alıp hem memnuniyet hem de beden açısından emin olmanız daha iyi🌸