Nisanda2 yaşına giricek olan bi kızım var ama babasını gördüğü zaman içtenlikle babaa ba ba söyleyişi var anne dediğim zamanda abiiiiy diyor 😂
sevdiğim kız bana abi diyince moduna giriyorum😂 20aylık ama hala anne demiyor bana kullandığı kelimeler kedi pis pis köpek dediğim zaman hav hav teyze dede baba bu kadar sizin çocuklarınız ne zaman anne dedi :) böyle tam anlamıyla konuşmaya başladı benim tek çocuk o yüzden merak ettim :)