Sevocum Kızım 1,5 yaşında oda yapmak istiyorum ama yatak konusunda karar veremiyorum. Bazada ne zaman yatabilir sizce tecrübeli anneler yardımcı olabilir mii🥰
snyck Sevocum benim kiz hâlâ deli gibi dönüyor 2.5 yasinda 1 sene once montessori yaptirdik düşmeme açısından çok iyi çocuk her konuda rahat sadece alçak olduğu için ben yanında yatarken kalkmakta zorlanıyorum 🤗 120ye 200 yaptirdik geniş.genis çok iyi
Pmbgl Sevocum Montessori diyorum bende bazali var bekarlık yatağım olduğu için yeni almayalım dedik ama korkudan yatiramiyorum ayağa da klakiyor kenarliklar da iş görmedi sıkıntı
assd15 snyck ya geniş nasıl duruyor acaba? Foto varsa atabilir misiniz rica etsem kötü durur düşüncesiyle öyle yaptırmaktan korkuyorum
snyck assd15 evde değilim çalışıyorum ama aksam atmaya çalışırım foto nasil atılıyordu bizim odamız 12 metrekare falan köşeye yerleştirdik 160lik dolap var komodini var ortada baya yer de kaldi 120 cm lik genişlikte falan
Ikinciheyecan Sevocum kesinlikle montessori ben subat ayinda alicam insallah kizim 2 bucuk yasina yanaşti
snyck assd15 tek kişilik nevresim takımı oluyor artik 1.5 kişilik diye geçen bu yatak boyutu çok satılmaya başladı akrabalarımda birkaç çocuğunda yatağı 120lik çok rahat oluyor yaptıracaksanız en azından 100luk yaptırın ona göre yatak var biz bazen 3 kişi bile yatıyoruz