ebruuss 10 haftalık gebeyim kızlar az önce doktorum eğer kordonla karıştırmıyorsam erkek dedi bi oğlum var kızım olsun çok istiyordum dedim tekrar baktı erkek dedi ☺️ önemli olan sağlıklı ve hayırlı olması ♥️ sizce çok erken görmedi mi ? acaba kordon mu ?
esraeerdogann ebruuss benim doktorumda 10. Haftada erkek demişti yanılmadı şuan 8aylık adam oldu😁 hakkınızda hayırlısı olur inşallah gönlünüzdeki hayırlısıyla nasip olsun💜
Reyna ebruuss erken haftalarda kız ve erkeğin organları birbirine cok benziyor kızdads çıkıntı oluyo hafta ilerledikce şeklini alıyor bence yanılma ihtimali %50 var 10 hafta erken baya
Tuba ebruuss çok erken görmüş bence bir dahaki kontrolü bekleyin yine. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
Eymeneylul0 Banada oğlumda aynısını demisti yanılmadı ama yanilmicak diye de bişey yok arkadasimda çok kız istiyodu erkek demislerdi sonra geri kız dediler 😊
Eymeneylul0 ebruuss Allah’ım gönlünüze göre versin inşallah önce sağlık ama bizde cok istemiştik ilkinde olmadı ikinciye kız dediler doğana kadar bi yandan inanasım gelmedi 🙈
bikerem ebruuss 16. Haftaya kadar erkek olan bebegim birden kiz oluverdi. Cok erken bi tahmin olmus bence,hayirlisini nasip etsin inşallah
VERA19 ebruuss Bende hamileyim bir sonraki kontrolüm 11+5 e denk geliyor umarım görebiliriz merak ediyorum🙈