Oturup ağlamak istiyorum bu post tam benlik olmuş, abim ev aldı haziranda 450 bin e biz de kiracı olarak geldik her şey artınca tabi bizim oturduğumuz evde iki katına çıkmış 800 bine alıcı bulmuş abim satmayı düşünüyormuş, daha oturalı 6 ay oldu, şimdiye kadar 4 ev değiştirdik nereye taşınsak satıldığı için çıkmak zorunda kaldık, adamın malı kar etti satar ben onda değilim istanbulda ev yok olan bir kaç ilan var 3-4 bin lira kiralar bu kadar artamaz artmamalı aldığımızın yüzde 75 ini kiraya vereceğiz biz ne yiyeceğiz nasıl geçineceğiz nasıl bu hale geldik inanamıyorum abim evi satıyor diye duyduğumdan beri 3 gündür uyku uyumuyorum doluya koyuyoruz almıyor boşa koyuyoruz dolmuyor allahım bir çıkış kapısı göstersin bizlerde 🙏🙏🙏😭