Kızlarr kızım kafasını çok kaşıyordu bit spreyi aldık ve bitlenmesine az kalmış hemen temizledik 1 hafta sonra tekrar yaptık bişey çıkmadı ama sirke sanıyorum beyaz beyaz saçların uçlarında bişeyler var tekrar bit ilacımı almalıyım acaba ölmediler mi 2 kez 40 dk beklettim spreyi tertemiz çıktı ama bu beyazlıklar nasıl gidicek