Bellabells
bende daha önce kullanmamıştım torbasız istyordum hep ama çekim gücünü kaybediyordu sürekli filtre değiştirmem gerekiyordu her 3-4 ayda bir oda zaten torbadan daha pahalı. En sonunda torbalı aldım ve her torbada filtre de çıkıyor çok daha ucuza geliyor ve dediğim gibi bi sene sonra ilk kez değiştirdim😅 annemde 9-10 ayda bir değiştiriyormuş.