Arkadaşlar herkese günaydın ☀️ Oğlum 16 aylık ilk dişi çıktığı andan itibaren sürekli ısırma eğiliminde. Hayır diyorum sesimi çok fazla yükseltmeden veya konuşuyorum olmaz bu şekilde yapmamalısın gibisinden ama dozu gittikçe artıyor evet keşfetme döneminde ama artık davranışları farklılaşmaya başladı. Siteye top oynamaya çıkıyoruz etraftaki çocukları tutup ısırmaya çalışıyor, evde oyuncakları fırlatıyor, kendisini bir anda yere bırakıyor kaç kere kafasını yere vurdu bu yüzden, akranlarımız geliyor koca koca çocukları cimcikliyor veya cicik yapar gibi başlayıp bir anda yüzlerine tırnağını geçiriyor bilmiyorum neden böyle. Evde eşimle ben asla ne tartışırız ne birbirimize sesimizi yükseltiriz bizden görüyor desem o da yok. Bu gibi durumları yaşayıp atlatmış olan anneler tecrübelerini paylaşırsa çok mutlu olurum ☺️