Kızlar kızım 2 ay 2 günlük bugün aşısına gittik. Geçen ayın 26sında kilosu 4480di bu ayın 9da 4700dü bugün 4700 çıktı. Boyu 58 Di 58 buçuk olmuş. Görünce çok üzüldüm. Sütüm geliyor. Sıkınca tanzikli akıyor. Yutkunma sesleri geliyor. Saat başı emziriyorum. Sadece 20 gündür çişinde azalma vardı. Görünce çok üzüldüm. Ne yapmalıyım sütümü nasıl kaliteli hale getiririm.