Kızlar merhaba , aranızda bu durumu yaşayan vardır ve bi akıl verir diye yazıyorum . Son bir aydır elim ayagım titriyor sandaldaymışım gibi oluyorum . Yiyorumda aç kalmamaya çalışıyorum. Geçen doktora gittim B12 baktı 350 çıktı pazartesi sonucu göstermeye gidicem . Aranızda benim gibi olan varmı