birtutamsac Kızımın dün ateşi 37 arasında seyrediyodu bugün temassız ölçtüğümde 38,9-39,1 oluyo, koltuk altından ölçtüğümde 38 oldu en yüksek. Doktora mesaj atmıştm calpol veya parol ver dedi, acaba başka doktora götürmeli miyim napmalıyım 😐
Alpbeybi birtutamsac temassızla ölçme sağlıklı sonuç vermez. En iyisi koltuk altı ya da kulak içi. Koltuk altı 38 ise çok korkacak bişey yok. Ben koltukaltı 38,5 olana kadar calpol vermiyorum bile. Duş aldırıp zıbınla duruyor genelde düşüyor ateşi. Calpol ver ateşi dirençli olursa o zaman başka doktor düşünürsün. Geçmiş olsun 🌹
birtutamsac pogacayanakli_aylamm dişi mi bilmiyorum göremedim aşı olmadı ama dünden beri çok huzursuz
birtutamsac Alpbeybi bnde koltuk altı sağlıklı diye ordan takip ediyorum ama çok huzursuz uyumuyo sürekli ağlıyo ilaç verdiğim zamanda düşmedi hala 38 😐 gece duş aldırdım tek zıbın ve pijama var inşallah düşer teşekkür ediyorum 🌸
birtutamsac pogacayanakli_aylamm gelin demedi doktor bir ay öncesinde tahlil vermiştik o zaman temizdi sanırım düşmezse başka bi doktora götürecem inşallah enfeksiyon değildir
birtutamsac @NukleerBaslikliKiz canım sanırım benim kızda da antibiyotik pişik yapıyo 😬 küçük küçük kızarmaya başlamış totosu artarsa mı keser antibiyotiği ya da tedaviye nasıl devam eder
NukleerBaslikliKiz birtutamsac Canım sürekli pişik kremi sür ki artacaktir muhtemelen doktoruna bi yaz istersen canım keser mi kesmez mi başka bi tedavi mi uygular bilmiyorum bizde kesmişti sadece probiyotik kullanmamızi istemişti bizde ishal sorunu vardı
balli_katmerim38 Benim kizda ayni 5.5 aylik 2 gundur atesli calpol veriyorum cok yukselince zibinla duruyo bugun saglik ocagina goturdum antibiyotik aldim hazirladim ama uyuyo uyaninca vercem bide dolven yazdi evde calpol var cunki
birtutamsac balli_katmerim38 benim kızımda enfeksiyon çıktı kaka tahlili yapıldı antibiyotik başladık canım
birtutamsac NukleerBaslikliKiz bu doktora ilk defa götürdüm canım eşim numarasını alacak ama öncesinde bi sana da sorayım dedim, bizimde ishal sorunumuz var ama işte enfeksiyon da var 😬 her altını değiştirmede yıkıyorum pişik kremi sürüyorum ama yine de yavaştan oluşmaya başlamış
NukleerBaslikliKiz birtutamsac Bizim de öyle başladı canım ya bi gün sonra da çok kötü pişik oldu altını değiştirmeye bile izin vermiyodu çok canı yanıyodu antibiyotigi kullansak dert kullanmasak dert
birtutamsac NukleerBaslikliKiz yaa kıyamam 😔 ay sorma canım ikisi de ayrı dert biz iki kez hastanede yattık damar yolundan verdiler o zaman pişik sorunu olmadı ilk kez ağızdan alıyo görünce üzüldüm
birtutamsac NukleerBaslikliKiz eşimden haber bekliyorum doktorla iletişime geçeyim bakalım canım nasıl yol izleyecez 🤷🏼♀️