Eliffffffff Bebeğim 1 yaşında. Bana ilk kullanmaya başladığımda 1 yaşına kadar kullan demişlerdi. Sizin doktorunuz D vitaminini ne zaman bırakmayı önerdi?
irva Eliffffffff 1 yaşında kesiyorlar normalde.Ama şuan bizim doktorumuz kestirmedi.Kış ayındayız 3 günde bir ver yaza keseriz dedi.
eceunverkanra Eliffffffff Su an kis oldugu icin devam ediyoruz d vitaminine sanirim yaza dogru biraktiracak doktorumuz. Bebegim 14aylik
birkupalatte Eliffffffff Eliffffffff Ben doktora sorduğumda bana 1 yaşına kadar devam demişti ama siz bence bir daha doktorunuza danışın. D vitamini eksikliği olmadığını söylerse kesmenizi söyler