Doktor bu ilacı yazmış baktım 15 damla diyor ablamda arkadaşımda 3 damla veriyormuş ama başka ilaç ben anlamadım bebek hemşiresini aradım oda doğru 15 damla diyor 15 damla çok değil mi ? siz hangi ilacı vermeye başladınız bebekleriniz 15 gün olduktan sonra ?