Sürekli sf le açıyorum 1,5 aylık olduk hala burnu tıkanıyo bu sürekli böyle mi devam edicek ? Çektiğimde hiç sümük gelmiyor sanki genzi tıkalı gibi sf le açtığımda bişeyler çıkıyor illaki .. ama çok üzülüyorum emerken uyurken hep zorlanıyo.. sizde varmı aynı durum çözümleriniz neler ?