Merhaba güzel anneler 🌺 Oğlumun geceleri ara sıra burnu tıkanıyor gibi agzı açık uyuyordu doktor önerisiyle serum fizyolojik kullanmaya başladık. Serum dan sonra burun aspiratörü ile temizlemeye çalışıyorum ama burnundan nefes alırkenki sesten anlıyorum ki sümükler yeterince boşalmıyor. 5 6 gündür kullanıyoruz ama daha kötü oldu burnu hep tıkalı, burnundan hiç nefes alamıyor.
Ne önerirsiniz ne yapabilirim?
Şimdiden teşekkürler 🙏