Alya88 ben markasını hatelamıyorm ama 4tane aldım siyah vizon taba ve parlement mavisi. Cok güzel duruyor asırı rahatlar cokda memnunum kumaşından fakat siyah hariç acık renklerin hepsi iç belli ediyor. Giyinemiyorum evde biri yokken giyebiliyorm anca keşke acık renk almasaymışm