Elifeylul07 Kizlar hero baby +4 pirinc ununu kullanananiz var mi ? Ben suan sma 1 mamayi veriyorum . Bazen mama yerine onu vermek istiyorum . Bebegim 4 aylik . Sizce ne yapmaliyim ? Kullananalar dan yorum alabilir miyim ?
Deletedmom0099 Elifeylul07 4 ay icin erken. ek gıdaya geçtikten sonra yatarken tok tutması icin denenebilir ama öyle aman amanda tok tuttuğunu söyleyemiycem. şuan mama vermeye devam etmelisiniz onların besin değeri yok neredeyse