1 haftadir gece emzirmesi yapmiyorum
Dun gece ilk defa deliksiz uyudu… gozlerim yasli resmen aglayacagim
11 aydir ilk defa deliksiz uyudum insan gibi uyandim mutlulugumu paylasmak istedim…
9da yatirdim 7de uyandi
Hemen emzirdim
Emdikten sonra bi yarim saat daha kestirdi ben de o arada kendime geldim
Hurrem sultan gibi allahim cok sukur diye diyr geziyorum evde
Saat basi uyandigimi uyku uyumadigimi biliyorum… cicek gibiyim bugun sifir sinir sifir stres🌹