Arkadaşlar merhaba. Ben oğlumun aylık kontrolleri için bir doktor arıyorum özel de olabilir devlet de ama özel olursa daha iyi. Normalde Ankara üniversitesi çocuk hastanesinde hemşireyim ben oraya gidiyoruz ama orda da asistanlar bakıyor hep içime sinmiyor şöyle uzman biri baksın sürekli aynı kişi olsun istiyorum.