Edda112 Birbebekkkbircicek bizim tahlilimiz temiz çıktı. Akut gastroenterit dedi doktor olabiliyormuş
Edda112 Birbebekkkbircicek evet biogaia kullandık zaten kullanıyorduk doğduğundan beri. Ekstra bir şey vermedi doktor.
TlhErva65 Benim de oğlum 1 aylıktı ishali vardı doktora götürdük dedi su kaybetmis serum verdiler başka bir doktor geldi baktı dedi niye serum verdiniz hicbirseyi yok alın götürün inanın oğlum 2 aylık olana kadar ishali devam ediyordu