Evliliğimiz son zamanlar da inişli çıkışlı bazen birbirimize olan saygımız bitmek üzere gibi. Benim öfke sinir kontrol problemim var fazla kıskançlığım var. Biraz sakinleşmem lazım. Çift terapistine gideceğiz zaten fakat ekstra kitaplar da okumak istiyorum var mı tavsiyeleriniz?