use_use Naciyeylmz oğlum 17 aylık ve en rahat kullanabildiğim önlük silikon önlük oldu. İlk etapta oioi denemiştim ancak onun cep kısmı çok dar ve ağzından çıkardığı yemekler komple üzerine dökülüyor diye memnun kalmadım.Sonra Mushie silikon önlük aldım yaklaşık 9 aydır falan sadece onu kullanıyorum. Aşırı rahat ve oğlum da rahatsız olmuyor.
kgnms Naciyeylmz oioi almama rağmen berbat boynuna yemekler dökülüyor önlükle boğazı arasında boşluk oluyor
ikiprensannesii2 Benim için en kullanışlı önlük giymeli olanlar. Sevmiyor önlük giymeyi diğerlerini çekip çıkarıyor, giymeli olanı seviyor önünde meyveleri var hoşuna gidiyor😀
cocomelon33 Naciyeylmz ek gıda döneminde en kullanışlı önlük şu koldan tamamen giyilenler hiçbiyeri kirlenmiyor kendi rahat yiyor altına geçirmiyor lekesi hemen geçiyor yıkayınca kısa sürede kuruyor