Meliska Günde 2 kere 1 çay kaşığı zeytinyağı katın mamaya. Benim oğlum sadece mama ile besleniyor. Kaka yapacağı zaman sabahtan başlardı huzursuzlanmaya. Anne sütü aldığı zamanlar da aynıydı. Evet 3 5 gün yapmaması normal olabilir. Ama önemli olan yaparken nasıl olduğu. Sürekli bir huzursuzluk, zorlanma varsa normal değil. Ben çözümü zeytinyağında buldum. Önce 2 güne bir yapmaya başladı sonra kendi kendine alıştı her gün yapıyor. 3 aylık ve hala kullanıyorum zeytinyağını.