Kızıma not 📝
Şu anda yaramaz minnoş bir sıpa oldun babanı ve beni görünce Elini ayağını çırparak heyecanlanıyorsun yüzünde tarif edilemez bir gülücük oluyor 😍 sağa sola sınırsızca dönemeye başladın tam desteksiz oturuyorsun ama bazen bana nazlanarak kendini arkaya doğru atıyorsun ☹️Kafanı çarpacaksın diye bundan korkuyorum keşke yapma dediğimde anlasan 😶 ismini söyleyince bakıyor bazen kzımnca anlayıp duruyorsun elinle kendine göre ağır şeyleri bile kaldırabiliyorsun canım kızım
artık yemek yiyorsun en sevdiğin de maaalesef ekmek ve goflet kemirmek ekmek görünce bir çosarak ağzına basıyorsun 🤣
@Geçer mi bu günler … kolik ağlamaları …alerjisi …ağrısı sancısı gazı bitmeyen uyutma aksiyonları derken 7 aylık olduk 🤲 çok şükür
Hiç unutmayacağım anılarımız var bebeğim 😂
Çok ağladığın için Sevda Halan ile bir gün asansörde sakinleşiyorsun diye sürekli asansörde inip çıktık Halan düğmelere basarken ben seni sakinleştirmeye çalıştım 😔
ama sakinleşmedin😤😤
kaç kere katıla katıla ağladığım için acile gidiyoruz diye hece yarısı evden çıktık bazen acile gittik bazende arabada sustuğun için bir iki tur atıp eve döndük…
Baban 💖 dedelerin babaannen anneannen halaların Zeynep ve emine teyzen senin bu anlarına ara ara şahit oldu ama Fatoş teyzen ve Muhammet dayın seni hala hiç göremedi be onlar gelebildi ne biz İstanbula gidebildik 😞
Olsun kalplerimiz bir inş bir gün buluşuruz 🧿