Bende açar izlerim, doğuma bir doktor kadar bilgiyle girdim. Nasıl bir manyaklıksa😂 Doktorla terimsel konuşuyorduk, cok bilgilisin diyip o da derinleri anlatıyordu. Kordonunu ben kestim oğlumun. Dünyanın en güzel şeyi. Normal doğum yaptım, sancı gelince derin nefes alıp ıkınıyordum, yahu normal doğum bile bu kadar kolayken diş neymiş ya. Hiç takma, zaten uyuşturuyorlar. Bi süre üstüne yemicen. İlaçlarına hijyenine dikkat edicen. Sürekli ağrı çekmektense bikaç gün çek kurtul. Biz kadınlar herşeyin altından kalkarız,kendi potansiyelinizin farkına varın😍 Geçmiş olsun şimdiden.