Kızlar bebeğim 4 ay 21 günlük uykusu var ama uyumamak için direniyor uyutmaya çalışırken sürekli ağlıyor uykuya geçişi 1 saati buluyor ne yemek yemeye ne de bişey yapmaya vaktim kalıyor uyuduktan sonra en fazla 15 20 dakika uyuyor emzirdiğim zamanlarda göğüsümü eliyle itekliyor ne zaman bitecek ataktan dolayı mu böyle ? Ve sonrasın da normale dönecek mi ? Bu dönemleri Kolaylaştırmak için ne gibi önerileriniz var ?